About Me

My photo
i'm a simple man living far away from my home - tryna establish what my life is about...dEscriBin' mYseLf I woUldN't bE mOdeSt ;) iT's uP 2 u gUys 2 mAke a viSioN oF mE ;) cOme aNd tAke a pEEk iNto mY wOrLd.

19 May 2005

=new life music=

new life'm...one of the 1st professional christian bands in poland which inspired such bands as tgd, deus meus and arka noego...almost everyone knows such hits like "twoja miłosc" or "każdy wschód słońca"...
such singers as mietek szczesniak and natalia niemen (pic below) used to sing in NLM...now the band has a new soloist Basia Włodarska...
few people from juventus had been invited to sing with them at the concert...they are: aska, marta, kasia, paula, kaska, aga, asia, łukasz & me...
tczew: TCK, 20 may, 8 pm Posted by Hello

2 comments:

Anonymous said...

Cieszę się razem z Wami!!! Tom, nie zapomnij pozdrowić ode mnie Roberta Cudzicha. Zostańcie z Bogiem+

Anonymous said...

Tak sobie myślę co napisać, zeby skomentować koncert...ale cokolwiek przychodzi mi do głowy to i tak nie jest w stanie opisać tego co przeżyłam i jak bardzo mi sie podobało. Dziękuję wszystkim i przesyłam gorące uściski i buziaki :D