About Me

My photo
i'm a simple man living far away from my home - tryna establish what my life is about...dEscriBin' mYseLf I woUldN't bE mOdeSt ;) iT's uP 2 u gUys 2 mAke a viSioN oF mE ;) cOme aNd tAke a pEEk iNto mY wOrLd.

09 April 2007

wiElKa sOBoTa w sCArboROuGh

Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa
Posted by Picasa

6 comments:

Anonymous said...

Ksiakiś dziwny ten różaniec co go masz na szyi ;)
Pozdrowienia od Madzi :D

tJAy said...

gheh bo to nie rozaniec, tylko paciorki - tani kicz z lokalnego marketu, pozdrowienia dla madzi :*

Anonymous said...

No Hej Hej Tommy :):)
Kurde Ty to masz fajnie..:P dla takich widoków warto żyć:):P
Pozdrawiam Cię Braciszku :)

szynkova said...

Aaaaa my dziś mamy próbę, a Ty nie :D Pozdrowionka :)

Anonymous said...

witam, piszę, ponieważ jestem pod wrażeniem twojego fotobloga :) przykuwa uwagę, uśmiecha i, co cenię, zachwyca fotografią. będąc uczestniczką osiekowego festiwalu z chęcią obejrzałam też gospelowe zdjęcia :) pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym fotografowaniu i prowadzeniu tej strony!

PS. Komentarz zostawiam tutaj, ponieważ innego kontaktu nie było,a chciałam pochwalić :)

Anonymous said...

morze....ehhhh :) kocham :) i mam na codzień :) W Anglii jest super ale jak wróciłam do gdyni to stwierdziłam ze w moim przypadku jest zupełnie satysfakcjonująca :D i mimo wszystko bardziej optymistyczna :) Bo Leeds i Bradford troszke ponure jakby...troszkę...

Przepraszam Tomeczku ze nie daliśmy rady się spotkać..raz moje zajęcia, raz twoja praca.ehh tudno ;((( poczekamy do sierpnia!
P.S. Zaczynam myślec nad tym co mnie kiedyś tak usilnie namawiałeś czyli nad założeniem bloga.... :)
buziaki :****