About Me

My photo
i'm a simple man living far away from my home - tryna establish what my life is about...dEscriBin' mYseLf I woUldN't bE mOdeSt ;) iT's uP 2 u gUys 2 mAke a viSioN oF mE ;) cOme aNd tAke a pEEk iNto mY wOrLd.

14 February 2005

mEEt tHe fOckerS

...jeden z lepszych sequeli, aż mnie brzuch rozbolał od chichrania, byłem polany, a ja myslałem że toska i enrique są obciachowi ( dla niewtajemniczonych: moi starsi ), komedia na walentynki...to był dobry wybór...no i w takim doborowym towarzystwie ( asiula ), acha, jeszcze jedno...ASS-HOLE ;)

2 comments:

Anonymous said...

dobrze,ze dodałes wzmianke o tym,ze ja tam z Toba byłam bo wiesz byłabym zła...:)hahahh tak bez zartoow film super...mimo tego ze nie byl az tak romantyczny:)poprostu do polania:)tomek na całe kino sie smiał:)a jegoo sąsiad to już wogoole:)juz 2 rok mialam zajebiste walentynki.:)dzieki tomuś!i były ciasteczka lu:)

Anonymous said...

buble buble :P