About Me

My photo
i'm a simple man living far away from my home - tryna establish what my life is about...dEscriBin' mYseLf I woUldN't bE mOdeSt ;) iT's uP 2 u gUys 2 mAke a viSioN oF mE ;) cOme aNd tAke a pEEk iNto mY wOrLd.

27 February 2005

jOhnki zA kAjta ;)


ale mam głupawkę...postanowiłem odkopać stare zdjecie...bylem jeszcze wtedy przystojny i taki...(hmm) nieskazitelny...trochę brakuje mi tych uszu...ale jak mi obcianli to zostawili STAR TREKA na pamiatkę...ten po lewej to moj brotha...lucas...zawsze sie do mnie lepił ;) ale bk...licencjat i technik w butach enriquewskiego ;)

10 comments:

Anonymous said...

hmm... uczy ucieli.. a co z ogonem?? :P

Anonymous said...

no no całkiem fajniutkie dzieciaczki:D...ale tej nieskazitelnosci to ci chyba teraz brakuje..hehe(zartuje)

Anonymous said...

oczywiscie nie uczy... tylko uszy!!! :))) mialam na mysli

Anonymous said...

a buty były zdezynfekowane??:P no bo wiesz grzybica i sprawy........:D:D:D

Anonymous said...

Ej... wsadzcie mnie też do takiego byta to moze zdam mature :D
Wrocek pozdrawia

Anonymous said...

byta = buta :)

Anonymous said...

Lol :] nadal koffane z was motomyszy ;P

Tęsknię i mocno przytulam :*

Anonymous said...

To moje ulubione zdjęcie!!!!!!!

Anonymous said...

sexy uchy mieliśta i ogony, szkoda że wam je obciachali

Anonymous said...

fajna fotka, to naprawde fajna fotka.....:D