About Me

My photo
i'm a simple man living far away from my home - tryna establish what my life is about...dEscriBin' mYseLf I woUldN't bE mOdeSt ;) iT's uP 2 u gUys 2 mAke a viSioN oF mE ;) cOme aNd tAke a pEEk iNto mY wOrLd.

01 March 2005

blue & yellow ;)


...więc chodź "zaspiewaj" mi swiat na żółto i na niebiesko ;) panie i panowie...przed wami najwspanialsza dyrygentka pod słoncem: Jooooooooannaaaaaaaa Ruuuuuthkowska!!!!!!!!!!!!, gdyby nie ona...wylądowałbym prawdopodobnie w ludowym zespole piesni i tanca "mOdraki", hyh, a tak na poważnie to nie wyobrażam sobie teraz życia bez gospel, bez asi, bez chóru w którym mam tak wielu przyjaciół, asioo: WE LOVE U!!!!!!! ;)...

4 comments:

Anonymous said...

Tak, tak... Bez Asi, bez Gospel, bez Was... nie da się żyć. Falling in love with Gospel... Wszyscy mówią, że jestem nawiedzona :D Pozdrowienia i buziaki dla wszystkich :*** Powiedziałam ja - wędlinka :D

Anonymous said...

co ty masz do modraków!!!!super zespół pelpliński, a jakie piękne stroje kociewskie mają.........:D

Anonymous said...

ja moge tylko dodac, ze ta 'Bzdziagwa Plumkawa':P :D jest the besciorem 3 majcie sie wszyscy!!! dobrze, ze trafilam do JUVE...:) :*

Anonymous said...

Pozdrowienia dla p.Asi i calego Juve od Waszego wielbiciela z Grudziądza Oby tak dalej!