About Me

My photo
i'm a simple man living far away from my home - tryna establish what my life is about...dEscriBin' mYseLf I woUldN't bE mOdeSt ;) iT's uP 2 u gUys 2 mAke a viSioN oF mE ;) cOme aNd tAke a pEEk iNto mY wOrLd.

15 September 2005

i wOn'T tEEl yA sEcreTs

Lay your head on my pillow
Here you can be yourself
No one has to know what you are feeling
No one but me and you
I won't tell your secrets
Your secrets are safe with me
I will keep, your secrets
Just think of me as the pages in your diary


3 comments:

Anonymous said...

Fajny kawałek, nie powiem.
Coraz bardziej zachęcasz mnie do takiej muzy.
jak to się nazywa? r'n'b ?

Anonymous said...

Jak mogę
zapomnieć o Tobie?
W twej ciszy wiem,
że mnie kochasz.
Takze Ty,kiedy ja milcze
wiesz,ze Cię kocham.
Nie tylko nie wątpię w Ciebie
ale powiem Ci,
ze takze Ty możesz mi zaufać.
Jesteś moja druga duszą.
Wejdż do tajemniecy Twego serca
obserwuj w nim
Twoja miłośc do mnie
a dostrzeżesz tam,
moją miłość do Ciebie.

Anonymous said...

je je je ^_^