About Me

My photo
i'm a simple man living far away from my home - tryna establish what my life is about...dEscriBin' mYseLf I woUldN't bE mOdeSt ;) iT's uP 2 u gUys 2 mAke a viSioN oF mE ;) cOme aNd tAke a pEEk iNto mY wOrLd.

21 March 2005

1wszy dzień wiosny ;)

dzisiaj wpadłem do crisa, zapodalismy materiał z festwalu gospel nad wartą...emocje sięgnęły zenitu i musiałem wyjsć na balkon...przez niebo przebijały się promienie słońca...i stała się jasnosć...praise comes first...dlaczego mnie tam nie było??...ale nie mogę załować że nie pojechałem do konina, spędziłem zjawiskowy wieczór w towarzystwie kobiety mojego życia

pic taken by miamorPosted by Hello

4 comments:

Anonymous said...

co to za przsytojniak cooo?to oczywiscie mooj kochany Tomus:)slicznie tu wyszedles kochanie!:)

Anonymous said...

a tak wogoole to jazda do łóżka!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Cieszę się, że nie mam kobiety, bo mogłem przeżyć zjawiskowy wieczór w Koninie:-) Pozdrawiam Cię TiDżeju i Kobietę Twą również.

Anonymous said...

nio fajniusia focia...pełan..no nie wiem jak to nazwac..cos w sobie ma...takiego..no sama niew wiem..zjawiskowa bardzo... buziaczty