About Me

My photo
i'm a simple man living far away from my home - tryna establish what my life is about...dEscriBin' mYseLf I woUldN't bE mOdeSt ;) iT's uP 2 u gUys 2 mAke a viSioN oF mE ;) cOme aNd tAke a pEEk iNto mY wOrLd.

24 March 2005

=tHe pAssion oF tHe cHrist=

uderza w ciało ostry ból
pan jezus w sobie gwoździe czuł
DO KRZYZA PRZYBIAJMY!
ŻELAZO W NIE WBIJAMY
MOJA WINA
MOJA WINA
MOJA WINA GO TAM TRZYMA!
ręce które uzdrawiały
DO KRZYZA PRZYBIJAMY
ręce które dotykały
ŻELAZO W NIE WBIJAMY
pomnażały chleb i wino poranione teraz winą
MOJA WINA
MOJA WINA
MOJA WINA GO TAM TRZYMA!Posted by Hello

4 comments:

Anonymous said...

Chwalebny Krzyż zmartwychwstałego Pana,jest drzewem mojego zbawienia...

Anonymous said...

Jestem dumny z tego, że mogę być uczniem TAKIEGO BOGA!

Anonymous said...

pamietam... stacja XI 'u 'de 'rza 'w cia 'ło 'o 'stry 'ból...

Anonymous said...

jak trudno dzwigac niesprawiedliwości tego świata...Jezu jak Ty to zrobiłes?