About Me

My photo
i'm a simple man living far away from my home - tryna establish what my life is about...dEscriBin' mYseLf I woUldN't bE mOdeSt ;) iT's uP 2 u gUys 2 mAke a viSioN oF mE ;) cOme aNd tAke a pEEk iNto mY wOrLd.

12 July 2005

=asiula dołączyła do grona szczęśliwych studentów=

MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ!
MOJA ASIULA ZOSTAŁA PRZYJĘTA NA AKADEMIĘ MUZYCZNĄ
W PAŹDZIERNIKU ZACZNIE STUDIA NA WYDZIALE WOKALNO-AKTORSKIM
JESTEM Z NIEJ BARDZO DUMNY
I NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ KONCERTÓW
JESTES WIELKA ASIU :* Posted by Picasa

2 comments:

Anonymous said...

ASIU GRATULUUUUUUUUUUUJĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!! WIDZISZ, MÓWIŁAM CI NA URODZINKACH TOMKA ZE SIĘ DOSTANIESZ! :D to było pewne, no a teraz życzę miłej nauki ;)

buziaczki :*******

Anonymous said...

dzięki Kasiu:) a teraz buziaki dla mojego-najlepszego chłopaka pod słoncem:)Tomciu przede wszystkim dziękuję,że we mnie wierzyłeś i mobilizowałes do pracy..i do tego bym sie nie poddawała...to,ze sie dostałam na te studia zawdzięczam również Tobie kochanie:)dziękuję....:)lu