About Me

My photo
i'm a simple man living far away from my home - tryna establish what my life is about...dEscriBin' mYseLf I woUldN't bE mOdeSt ;) iT's uP 2 u gUys 2 mAke a viSioN oF mE ;) cOme aNd tAke a pEEk iNto mY wOrLd.

12 July 2005

*na specjalne zamówienie*

zawsze myslałem, ze zwierzęta mówią tylko w Wigilię Bozego Narodzenia
bull shit
łata szepnęła mi wczoraj na ucho:
"słuchaj tomek, bloga prowadzisz od lutego...a mnie nie ma jak na razie na żadnym zdjęciu" Posted by Picasa
więc żeby dziewczyna focha nie strzeliła, zgodziłem się opublikować jej zdjęcia:
ladies & gentleman: przed wami łata i antonio ( jej wierny pluszak )
..."teraz zadowolona"?? ...odchrząknęła, że tak :)

4 comments:

Anonymous said...

Oj Łaciuniu kochana! w końcu cię widzę na blogu :) a przeciez ty największą gwiazdeczką w tym domku jesteś, no ale w końcu masz swoje 5 min. i mam nadzieję ze będziesz częściej tu zaglądać!

:D :D :D :D :D

buziaki dla kochanej Łaciuni :***

Anonymous said...

Rozpoznaję w tym brytanie owczarka trawiastego...

Anonymous said...

szanowni państwo czyż nie uważacie ,że owa Lata jest podobna z wyglądu do całej rodziny JOHNOOW???Tak ona jest siostrą blizniaczką Tomasza i Łukasza
:)są identyczni prawda???i powiem państwu szczerze nie tylko to ich łączy....ich życiowe motto brzmi:po co bąka trzymać w dupie niech polata po chałupie:):):)

tJAy said...

ty łata ty już przesadzasz, dziś wypuściłaś już chyba z 10 bąków, weź ty dziewczyno się opanuj i nie furkaj juz więcej tą kloaką jo?? no :)