About Me

My photo
i'm a simple man living far away from my home - tryna establish what my life is about...dEscriBin' mYseLf I woUldN't bE mOdeSt ;) iT's uP 2 u gUys 2 mAke a viSioN oF mE ;) cOme aNd tAke a pEEk iNto mY wOrLd.

17 July 2005

piotruś ;)

ostatnio częsciej przebywam w towarzystwie dzieci,
nie wiem czemu wczesniej się nad tym nie zastanawiałem, Posted by Picasa
ale uważam, że one są wypasione,
szok, że tak małe stworzonka częsciej myslą bardziej racjonalnie niż ich rodzice,
najbardziej uderza mnie ich fascynująca inteligencja i prawdomównosć,
odkopałem parę zdjęć dzieciaków...na pierwszym z nich PIOTRUS,
mały braciszek mojej kumpeli kasi...
to najbardziej urocze dziecko z zespołem downa jakie znam,
pełne życia, mądre i silne ( wymiata prawym sierpowym )
:)

1 comment:

Anonymous said...

buziaczek dla Piotrusia :* śliczne imię (jak mój brat ;) )