About Me

My photo
i'm a simple man living far away from my home - tryna establish what my life is about...dEscriBin' mYseLf I woUldN't bE mOdeSt ;) iT's uP 2 u gUys 2 mAke a viSioN oF mE ;) cOme aNd tAke a pEEk iNto mY wOrLd.

30 July 2005

wiThoUt u aLL i'M gOin' 2 b iS iNcomPletE

I've tried to go on like I never knew you
I'm awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I'm going to be is incomplete Posted by Picasa

kochanie, nie chcę, abys zmierzyła się z przeciwieństwami tego swiata samotnie

7 comments:

tJAy said...

gdyby nie fakt, że asiula wyjeżdza co roku na wakacje do rodziny na południe polski, pewnie trudniej byłoby mi znieść tęsknotę samemu...a tak zakodowałem gdzieś tam sobie podświadomie, że tak musi być i kropka...ale ja i tak usycham z tęsknoty i odliczam dni do jej przyjazdu...ta piosenka pomaga mi znieść trudne chwile, jest wyjątkowa, tylko my wiemy dlaczego :P

próbowałem iść na przód, tak, jakbym cie nigdy nie znał...jestem przebudzony ale mój świat jest w połowie uśpiony...modlę się, aby to serce było niezranione...ale bez ciebie jestem tylko niespełniony

lu :*

tJAy said...

BSB Incomplete

Empty spaces fill me up with holes
Distant faces with no place left to go
Without you within me I can't find no rest
Where I'm going is anybody's guess

I've tried to go on like I never knew you
I'm awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I'm going to be is incomplete

Voices tell me I should carry on
But I am swimming in an ocean all alone
Baby, my baby
It's written on your face
You still wonder if we made a big mistake

I've tried to go on like I never knew you
I'm awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I'm going to be is incomplete

I don't mean to drag it on, but I can't seem to let you go
I don't wanna make you face this world alone
I wanna let you go (alone)

I've tried to go on like I never knew you
I'm awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I'm going to be is incomplete

Incomplete

Anonymous said...

wydaje mi sie juz, ze czasem "Ona" jest tylko wytworem mojej wyobrazni.
Serdecznie zapraszam na moj eksperyment, czyli nowego photobloga : www.dead.superhost.pl/pixel/ . mam nadzieje ze i tu bedziesz moim gosciem :) pozdrawiam.
ps. dzis w "opolskiej gazecie" wyczytalem, ze Opole Gospel Choir zgarnia duze zaszczyty, zostal zaproszony 16 wrzesnia na festiwal do berlina. Chcialbym moc miec ta mozliwosci i uslyszec ich wlasnie tam. Jestem lokalnym patriota, bo ucieszyla mnie ta wiesc :)

Anonymous said...

A ja mam spiewającego kumpla w Opolu i oo ile go znam to już pewnie tam śpiewa ;D

tJAy said...

taaa?? nie wiedziałem, może kiedyś zaprosi nas na Opole Festiwal...tylko kto b edzie chciał jechać na takie szity ;/ ghe ghe

Anonymous said...

kochanie,nie wiesz jak wewnątrz cała drże kiedy rozstajemy się....i jak bardzo jest mi zle,gdy nie ma Cie obok mnie....nie wiewsz co czuje kiedy wiem,ze już rozstajemy sie i jak bardzo pragnę żebys zawsze był obok mnie...............
lu!:)
mimo,iż jestem 700 km od Ciebie jestem cały czas z Tobą.....Ty wiesz.....:)

negatyw said...

Calkiem ladne ! Pozytywnie nastraja!